1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
ΤΙΜΕΣ
Όλες οι προσφερόμενες τιμές είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλους τους φόρους, πλην του φόρου διαμονής που πληρώνεται κατά το check in στη ρεσεψιόν. Οι τιμές μας διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο της σουίτας και τη χρονική περίοδο διαμονής στο ξενοδοχείο. Οι τιμές όλων των σουιτών αναφέρονται σε δίκλινη χωρητικότητα και στη Family Suite σε τετράκλινα χωρητικότητα.
Το ξενοδοχείο εκδίδει εκπτωτικές προσφορές για περιορισμένο χρονικό διάστημα και με προϋποθέσεις. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Οι τιμές, όπως διαφημίζονται στην ιστοσελίδα του Stefanos Village Hotel ή σε οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα ή διαφημιστικό υλικό, υπόκεινται σε αλλαγές ανά πάσα στιγμή και ενδέχεται να αυξηθούν ή να μειωθούν κατά τη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου.
Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας για τη διαμονή, τις υπηρεσίες ή τυχόν βελτιώσεις διαμονής, δείχνουν τις τελικές τιμές και έχουν συμπεριλάβει τις προβλεπόμενες εκπτώσεις και ισχύουν μόνο για απευθείας κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας. Κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής ζήτησης ή σημαντικών γεγονότων και για ορισμένα πακέτα, ενδέχεται να ισχύει απαίτηση ελάχιστης διάρκειας διαμονής. Θα ενημερωθείτε σχετικά κατά τη στιγμή της κράτησής σας.
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Για τη διευκόλυνση του πελάτη και προς όφελος αυτού, το Stefanos Village Hotel έχει υιοθετήσει τρεις κατηγορίες κρατήσεων με αντίστοιχα πλεονεκτήματα, για να επιλέξετε όποια σας ταιριάζει.
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Νο 1. NON REFUNDABLE 1. Προσφορά -12%. Μη επιστρέψιμη προσφορά με χρέωση 100% του ποσού της κράτησης. Χρεώνεται ολόκληρο το ποσό στην κάρτα σας κατά την κράτηση και δεν επιστρέφεται. Οι ημερομηνίες της κράτησης μπορεί να αλλάξουν εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και με επιπλέον χρέωση, ανάλογα με τα δεδομένα κατά τη χρονική περίοδο της τροποποίησης.
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Νο 2. NON REFUNDABLE 2. Προσφορά -6%. Μη επιστρέψιμη προσφορά με χρέωση 50% του ποσού της κράτησης. Χρεώνεται το 50% του ποσού στην κάρτα σας κατά την κράτηση και δεν επιστρέφεται. Το υπόλοιπο 50% χρεώνεται 60 ημέρες πριν από την άφιξη και η κράτηση μετατρέπεται αυτόματα στην κατηγορία Νο 1. Αιτήματα αλλαγών γίνονται δεκτά εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και με επιπλέον χρέωση, ανάλογα με τα δεδομένα κατά τη χρονική περίοδο της τροποποίησης.
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΟ 3. Χωρίς χρέωση: Αυτή η κατηγορία επιτρέπει τροποποιήσεις ή ακυρώσεις κρατήσεων χωρίς χρέωση, έως και 2 μήνες πριν από την άφιξη του επισκέπτη. Απαιτείται η παροχή των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας που θα χρεωθεί. Στις 60 ημέρες πριν από την άφιξη, η κατηγορία Νο 3 μετατρέπεται αυτόματα σε κράτηση κατηγορίας Νο 1 ꟷ δηλαδή χρέωση στην πιστωτική κάρτα του 100% του ποσού της κράτησης, το οποίο, πλέον, δεν επιστρέφεται. Αιτήματα αλλαγών μετά από την παραπάνω ημερομηνία γίνονται δεκτά εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και με επιπλέον χρέωση, ανάλογα με τα δεδομένα κατά τη χρονική περίοδο της τροποποίησης.
Κάθε κράτηση είναι έγκυρη και εγγυημένη από το ξενοδοχείο εφόσον έχει εξοφληθεί σύμφωνα με την πολιτική πληρωμών που ορίζει η εκάστοτε κατηγορία της κράτησης που έχει επιλέξει ο πελάτης και εφόσον έχει αποσταλθεί επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο.
Οι κρατήσεις αφορούν κατηγορία διαμερίσματος και όχι συγκεκριμένο διαμέρισμα, πλην της κατηγορίας Cretan Houses όπου η κράτηση γίνεται για συγκεκριμένο διαμέρισμα. Αιτήματα ή επιθυμίες πελατών για συγκεκριμένα διαμερίσματα λαμβάνονται υπόψη για την ικανοποίησή τους, εάν αυτό είναι δυνατόν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και το πλάνο κρατήσεων κατά τον χρόνο άφιξης του πελάτη.
Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο photo-gallery της ιστοσελίδας είναι ενδεικτικές της κατηγορίας του διαμερίσματος και δεν περιλαμβάνουν όλα τα διαμερίσματα κάθε κατηγορίας.
Πρόβλεψη υπέρ του πελάτη: Σε περίπτωση που μία κράτηση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί λόγω ανωτέρας βίας ή εξαιτίας πολύ σοβαρού γεγονότος που μπορεί να αποδείξει ο πελάτης, τότε το εισπραχθέν ποσό μπορεί να δεσμευτεί ως προκαταβολή για μελλοντική κράτηση η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Η νέα χρέωση θα γίνει με τα δεδομένα της χρονικής στιγμής της νέας κράτησης. Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη ή πρόωρης αποχώρησής του μετά την άφιξή του, χρεώνεται ολόκληρο το ποσό της κράτησης, καθώς όλες οι κατηγορίες είναι πλέον μη επιστρέψιμες (Non Refundable).
Το Stefanos Village Hotel δεν ευθύνεται για την αδυναμία μη ικανοποίησης κράτησης σε καταστάσεις ανωτέρας βίας, όπως ένοπλες συρράξεις, καιρικές συνθήκες μεγάλης κλίμακας, προσωπικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, βίαιες αλλαγές προγράμματος κλπ.
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ CHECK IN
Το check in γίνεται στον χώρο υποδοχής του ξενοδοχείου. Περιλαμβάνει τη συμπλήρωση των στοιχείων όλων των φιλοξενουμένων της κράτησης καθώς και των λοιπών πληροφοριών που αναγράφονται στο έντυπο (registration form), την εξόφληση όλου του ποσού της κράτησης και τη λήψη οδηγιών για την ασφαλή και ευχάριστη διαμονή. Για εξοικονόμηση χρόνου, η συμπλήρωση του εντύπου (registration form) μπορεί να πραγματοποιηθεί και ηλεκτρονικά πριν από την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.
Το check in επιτρέπεται μόνο εάν η πιστωτική κάρτα στην οποία έχει χρεωθεί η κράτηση ανήκει σε έναν από τους φιλοξενούμενους και αυτός υπογράψει τη σχετική απόδειξη. Σε κάθε άλλη περίπτωση, το αρχικό ποσό θα επιστραφεί πλήρως και θα χρεωθεί νέα πιστωτική κάρτα του ατόμου στο όνομα του οποίου έγινε η κράτηση.
Τέλος, το check in ολοκληρώνεται με την υπογραφή του εντύπου (registration form), που περιλαμβάνει την αποδοχή των πολιτικών του ξενοδοχείου. Σε περίπτωση μη αποδοχής των πολιτικών του ξενοδοχείου, δεν μπορεί να διατεθεί κατάλυμα και ο πελάτης πρέπει να αποχωρήσει με δική του ευθύνη. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζεται η πολιτική ακυρώσεων της κατηγορίας της συγκεκριμένης κράτησης.
ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ
Εάν δεν φτάσετε την προγραμματισμένη μέρα της κράτησής σας, η σουίτα σας θα κρατηθεί μέχρι και την επόμενη μέρα, σε περίπτωση που έχετε καθυστερήσει απρόβλεπτα και δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Εάν δεν φτάσετε την επόμενη μέρα, η κράτησή σας θα ακυρωθεί, θα εφαρμοστεί η πολιτική των ακυρώσεων και η σουίτα θα αποδεσμευτεί.
ΦΟΡΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Σύμφωνα με τον ελληνικό Νόμο περί Τουριστικού Φόρου Αρ. 4389/2016 και με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018, ο Τουριστικός Φόρος επιβάλλεται στους τουρίστες που διαμένουν στο ξενοδοχείο με επιπλέον κατ’ αποκοπή χρέωση 2,00 ευρώ ανά σουίτα, ανά διανυκτέρευση. Ο Τουριστικός Φόρος εισπράττεται ως ξεχωριστό ποσό σε μετρητά (επιπλέον των αναγραφόμενων χρεώσεων σουίτας) κατά την άφιξη, στο check in. Το ποσό αυτό μπορεί να αλλάξει, είτε με εντολή της κυβέρνησης, είτε μετά από αλλαγή κατηγορίας του ξενοδοχείου. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει σχετική ενημέρωση μόλις είναι δυνατόν.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Βάσει της Νομοθεσίας οι πληρωμές πρέπει να γίνονται μέσω τραπέζης. Δεχόμαστε πληρωμές με κατάθεση σε λογαριασμό μας ή με χρέωση της Master ή της Visa Card σας. Μπορεί να δεχθούμε πληρωμή σε μετρητά στη ρεσεψιόν και μέχρι του ποσού των 500 ευρώ, σε περίπτωση ανάγκης.
2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥΙΤΩΝ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥΙΤΑΣ – ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
Στο Stefanos Village Hotel παρέχουμε καθημερινή καθαριότητα στις σουίτες και στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, μεταξύ 07:30 και 15:30, με βάση τα αυστηρότερα πρότυπα υγιεινής, για την ασφαλή και υγιεινή διαμονή των φιλοξενουμένων μας. Στα πλαίσια αυτά γίνεται καθημερινή επιθεώρηση και τηρείται λεπτομερές αρχείο καταγραφής εργασιών και ελέγχου σε κάθε σουίτα.
Οι σουίτες διατίθενται στους φιλοξενούμενούς μας αφού επιθεωρηθούν για την άψογη καθαριότητα, την άριστη κατάσταση όλων των ειδών και την απαλοιφή απαγορευμένων οσμών. Το προσωπικό της καθαριότητας και της ρεσεψιόν είναι εκπαιδευμένα και εξειδικευμένα στα θέματα αυτά. Εάν σε έλεγχό μας διαπιστωθεί ότι καπνίσατε μέσα στη σουίτα σας ή φέρατε ένα απαγορευμένο αντικείμενο στις εγκαταστάσεις μας, τα τέλη που θα πληρώσετε θα εκτιμηθούν ανάλογα. Σε επανάληψη του περιστατικού ενδέχεται να απαιτηθεί να αποχωρήσετε από το ξενοδοχείο, χωρίς επιστροφή χρημάτων.
ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ – ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΟΥΙΤΕΣ
Το προσωπικό καθαριότητας θα σεβαστεί την ένδειξη πόρτας “Μην ενοχλείτε” μία φορά κατά τη διάρκεια τριάντα έξι ωρών. Μετά από το διάστημα αυτό υποχρεούται να εισέλθει εντός του χώρου για να καθαρίσει τη σουίτα, να ελέγξει για την ασφάλεια και να βεβαιωθεί για την καλή κατάσταση του εσωτερικού χώρου. Πέραν τούτου, η διεύθυνση και η προϊστάμενη οροφοκομίας διατηρούν το δικαίωμα να εισέλθουν σε κάθε σουίτα ανεξάρτητα από την ένδειξη “Μην ενοχλείτε” για εύλογους σκοπούς, όπως έκτακτη ανάγκη, καθαριότητα, συντήρηση, ή για να επαληθεύσουν ότι η σουίτα, η επίπλωση και ο μηχανολογικός εξοπλισμός της είναι άθικτα, ή για να αντιμετωπίσουν ή να αποτρέψουν παραβίαση των Πολιτικών του Συγκροτήματος.
ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ
Όλες οι σουίτες και οι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι του Stefanos Village Hotel είναι ΜΗ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΩΝ. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα το κάπνισμα είναι παράνομο σε κλειστούς χώρους. Κατόπιν τούτου, σεβόμενοι τη Νομοθεσία όπως και τους επόμενους φιλοξενούμενους, δεν επιτρέπεται το κάπνισμα στις σουίτες και στους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους. Υπάρχουν άνετοι εξωτερικοί χώροι στα μπαλκόνια των σουιτών και σε όλη την ιδιοκτησία όπου επιτρέπεται το κάπνισμα.
Σε περίπτωση παραβίασης της πολιτικής καπνίσματος, εφαρμόζεται διαδικασία ειδικού καθαρισμού της σουίτας, η οποία, μεταξύ άλλων, προβλέπει μη διάθεσή της σε επόμενο φιλοξενούμενο μέχρι τη σχετική απολύμανση και την απαλοιφή των ακατάλληλων οσμών, ενώ ισχύει χρέωση 300-500 ευρώ ανάλογα με τη ζημιά που υφίσταται το ξενοδοχείο (κόστος αποκατάστασης, μη διάθεση σουίτας, δυσαρέσκεια επόμενου φιλοξενούμενου).
ΑΛΛΑΓΗ ΛΙΝΩΝ
Η άνεσή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Για φιλοξενούμενους που διαμένουν πολλές νύχτες, τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες αλλάζονται κάθε δεύτερη μέρα. Είμαστε βέβαιοι ότι οι εκλεκτοί επισκέπτες μας θα βοηθήσουν να μειωθούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις και η αλόγιστη χρήση νερού, επαναχρησιμοποιώντας τις πετσέτες όσο το δυνατόν περισσότερο.
Για τους φιλοξενούμενους που πραγματοποιούν 3 διανυκτερεύσεις, θα γίνεται αλλαγή μόνο των πετσετών την τελευταία ημέρα. Για αυτούς που πραγματοποιούν μόνο 2 διανυκτερεύσεις δεν θα γίνεται καμία αλλαγή λινών. Παρακαλούμε μην πετάτε κάτω τις πετσέτες και μην σκουπίζετε με αυτές τα αντηλιακά ή τα βερνίκια των παπουτσιών σας.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οι απαιτήσεις πληρότητας κάθε σουίτας βασίζονται σε περιορισμούς πυρασφάλειας/κώδικα πυρασφάλειας. Εάν υπερβείτε τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό επισκεπτών, θα σας ζητηθεί να ενοικιάσετε μία επιπλέον σουίτα για ασφαλέστερη διαμονή. Οι τιμές όλων των σουιτών αναφέρονται σε δίκλινη χωρητικότητα και στη Family Suite σε τετράκλινα χωρητικότητα.
ΚΑΡΤΕΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΟΥΙΤΑΣ
Οι κάρτες-κλειδιά της σουίτας εκδίδονται για τους εγγεγραμμένους επισκέπτες. Παρακαλείστε να παραδίδετε την κάρτα με τα κλειδιά της εισοδόπορτας της σουίτας σας στη ρεσεψιόν καθημερινά κατά την έξοδο σας από το ξενοδοχείο και να επιστρέψετε όλες τις κάρτες-κλειδιά και τα τηλεχειριστήρια της σουίτας σας, κατά την αναχώρησή σας στο check out.
ΤΙΜΑΛΦΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ
Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του ξενοδοχείου πρέπει να παραδώσετε στη ρεσεψιόν, κατά την άφιξή σας, τα πολύτιμα αντικείμενά σας και τα χρήματά σας λαμβάνοντας το σχετικό αποδεικτικό ή να ενοικιάσετε το χρηματοκιβώτιο του δωματίου σας. Σε άλλη περίπτωση, το ξενοδοχείο δεν ευθύνεται για τυχόν απώλειά τους. Σε περίπτωση ενοικίασης χρηματοκιβωτίου συστήνουμε τα τιμαλφή και τα χρήματα σας να φυλάσσονται μέσα σε αυτό και το κλειδί να το έχετε μαζί σας.
Χρήματα, κοσμήματα και άλλα τιμαλφή που έχετε μεταφέρει στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου είναι αποκλειστική ευθύνη δική σας και είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι για τη φύλαξη τους. Το προσωπικό και η διεύθυνση του ξενοδοχείου δεν αποδέχονται καμία ευθύνη και δεν θα είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά σε αυτά. Τυχόν δυσφήμιση του ξενοδοχείου από τις συνέπειες τέτοιων γεγονότων μπορεί να επιφέρει αστικές και ποινικές ευθύνες.
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΗΜΙΩΝ
ΖΗΜΙΑ Ή/ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ο κάθε φιλοξενούμενός μας είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια προκαλέσει στις σουίτες, στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ή γενικότερα στην ιδιοκτησία του ξενοδοχείου εξαιτίας σκόπιμης ή αμελούς πράξης του και το κόστος της αποκατάστασης θα επιβαρύνει τον ίδιο ή τον υπεύθυνο της κράτησης για τα μέλη της κράτησής του. Σε περίπτωση που αυτή η ζημιά γίνει αντιληπτή μετά την αναχώρηση του φιλοξενούμενου, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα, και με το παρόν μας εξουσιοδοτείτε ρητά, να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα αυτού που έκανε τη ζημιά ή του υπεύθυνου της κράτησης.
Στο κόστος αποκατάστασης συμπεριλαμβάνονται όλες οι υλικές ζημιές, η αντικατάσταση αντικειμένων που λείπουν ή έχουν υποστεί ζημιά, το τέλος καπνίσματος, το κόστος καθαρισμού, η αποζημίωση επισκεπτών κ.λπ. Εμείς, ως ξενοδοχειακή επιχείρηση, θα προσπαθήσουμε καταρχάς να αποκαταστήσουμε τυχόν ζημιές εσωτερικά πριν αναθέσουμε στον ειδικό να κάνει τις επισκευές και, ως εκ τούτου, θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διατηρήσουμε στο ελάχιστο το κόστος που θα επιβαρυνθεί ο φιλοξενούμενός μας.
ΖΗΜΙΑ ΣΤΗ ΣΟΥΙΤΑ
Ζημιές σε σουίτες, φωτιστικά, έπιπλα και εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης ηλεκτρονικού εξοπλισμού, πετσετών, έργων Τέχνης κλπ. θα χρεώνονται με το 100% της πλήρους και νέας αξίας αντικατάστασης, συν τυχόν έξοδα αποστολής και διεκπεραίωσης. Οποιαδήποτε ζημιά στην ιδιοκτησία του ξενοδοχείου, είτε τυχαία είτε εκούσια, είναι ευθύνη του φιλοξενούμενου για κάθε συγκεκριμένη σουίτα. Τυχόν έξοδα που σχετίζονται με επισκευές ή/και αντικατάσταση θα χρεώνονται στην πιστωτική κάρτα του εγγεγραμμένου επισκέπτη. Σε ακραίες περιπτώσεις, θα ασκηθεί ποινική δίωξη.
ΖΗΜΙΕΣ ΣΕ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΚΛΙΝΟΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ
Ζημιές σε στρώματα και λευκά είδη, όπως και σε πετσέτες, μαξιλάρια στρώματος, σεντόνια, καλύμματα, κουβέρτες, που προκύπτουν από τη χρήση ελαίων σώματος, μακιγιάζ, γυαλίσματος παπουτσιών κλπ. θα έχουν ως αποτέλεσμα τη χρέωση στο 100% της πλήρους και νέας αξίας αντικατάστασης, συν τυχόν έξοδα αποστολής και διεκπεραίωσης, για τον ειδικό καθαρισμό, την επισκευή ή την αντικατάσταση του κατεστραμμένου αντικειμένου.
ΖΗΜΙΑ Ή ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ (ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ – ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΠΥΡΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΚΛΠ.)
Δεν επιτρέπεται στους φιλοξενούμενους να επεμβαίνουν με οποιονδήποτε τρόπο σε κανένα από τα συστήματα υποδομών του ξενοδοχείου, όπως είναι τα δίκτυα ηλεκτρισμού, μηχανοργάνωσης, πυρανίχνευσης, κλπ.), καθώς αφενός κινδυνεύει η ασφάλεια και η ζωή ανθρώπων, αφετέρου ελλοχεύουν κίνδυνοι καταστροφής των δικτύων και διακοπής λειτουργίας του ξενοδοχείου. Κατόπιν τούτου, το Stefanos Village Hotel διατηρεί το δικαίωμα να λάβει μέτρα εναντίον οποιουδήποτε φιλοξενούμενου διαπιστωθεί ότι έχει παραβιάσει ή παρέμβει σε οποιοδήποτε σύστημα υποδομών μέσα στο ξενοδοχείο, σε κοινόχρηστους χώρους, σουίτες, κλπ.
Οι φιλοξενούμενοι που διαπιστώνεται ότι έχουν παραβιάσει οποιοδήποτε σύστημα υποδομών θα χρεωθούν με τυχόν έξοδα που βαρύνουν το ξενοδοχείο λόγω των ενεργειών τους και θα εκδιωχθούν από το ξενοδοχείο. Ανάλογα με τη σοβαρότητα των ενεργειών των επισκεπτών, οι Αρχές επιβολής του νόμου ενδέχεται να εμπλακούν με τη διακριτική ευχέρεια του ξενοδοχείου.
4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΠΥΡΟΒΟΛΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΟΠΛΑ
Η ασφάλεια και η προστασία των φιλοξενουμένων και του προσωπικού μας είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς. Η Πολιτική μας για τα πυροβόλα όπλα και λοιπά αντικείμενα που θεωρούνται όπλα, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την προστασία και την ασφάλεια των επισκεπτών, των πωλητών και του προσωπικού μας και αφορά την μηδενική παρουσία πυροβόλων και λοιπών όπλων στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.
Το Stefanos Village Hotel αναγνωρίζει ότι τυχόν επισκέπτες ή πωλητές ενδέχεται να κατέχουν, νόμιμα, πυροβόλα ή άλλα όπλα για διάφορους νόμιμους σκοπούς, αλλά δεν επιτρέπεται να εισέλθουν με αυτά στο ξενοδοχείο. Εάν υπάρχει ειδικός λόγος που επιβάλλει τυχόν εξαίρεση θα πρέπει να ενημερωθεί η Διεύθυνση του ξενοδοχείου για να πράξει ότι ο Νόμος ορίζει. Αυτή η πολιτική έχει αναπτυχθεί για να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον στις εγκαταστάσεις και στο περιβάλλον του ξενοδοχείου μας.
Καμία εξαίρεση σε αυτήν την πολιτική δεν επιτρέπεται για ιδιώτες, ακόμη και για εκείνους που έχουν νόμιμη άδεια και επιτρέπεται να φέρουν πυροβόλο ή άλλο όπλο, φανερά ή κρυφά, σύμφωνα με την κρατική νομοθεσία.
Οι επισκέπτες και οι πωλητές που δεν συμμορφώνονται με την πολιτική μας, υπόκεινται σε παραβίαση της και θα κληθούν να εγκαταλείψουν ΑΜΕΣΑ τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, και ενδέχεται να υπόκεινται σε περαιτέρω νομικές ενέργειες. Εξαιρούνται από αυτή την πολιτική τα στελέχη επιβολής του νόμου που είναι σε υπηρεσία και υποχρεούνται να φέρουν πυροβόλα όπλα κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους.
ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Το ξενοδοχείο είναι εξοπλισμένο με τα μέσα πυρασφάλειας που προβλέπονται σύμφωνα με τη νόμιμη άδεια πυρασφάλειάς του. Επίσης διαθέτει σχέδια εκκένωσης και αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης, όπως σεισμό, πυρκαγιά, τρομοκρατική ενέργεια κλπ. Το προσωπικό μας είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο και εφόσον χρειαστεί θα βοηθήσει,. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες του για την ασφάλειά σας. Τέλος, πίσω από την πόρτα κάθε σουίτας και στους διαδρόμους του ξενοδοχείου είναι αναρτημένες οι οδεύσεις διαφυγής καθώς και χρήσιμες πληροφορίες. Παρακαλούμε, μην αμελήσετε να τις διαβάσετε.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ Ή ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ
Παρακαλείστε να ενημερώσετε τη ρεσεψιόν σε περίπτωση πυρκαγιάς ή άλλης έκτακτης ανάγκης. Ένας χάρτης που δείχνει τις εξόδους κινδύνου βρίσκεται στο πίσω μέρος της πόρτας κάθε σουίτας.
5. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ωράριο CHECK IN: Από τις 3.00 μ.μ.
Το πρόωρο check in παρέχεται βάσει διαθεσιμότητας.
Ωράριο CHECK OUT : Μέχρι τις 11.00 π.μ.
Εάν επιθυμείτε check out αργότερα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με τη ρεσεψιόν τουλάχιστον 2 ημέρες πριν από την αναχώρησή σας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας, βάσει διαθεσιμότητας με επιπλέον χρέωση.
ΔΩΡΕΑΝ WI-FI
Τα ξενοδοχείο μας αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα και τη σημασία της άμεσης πρόσβασης και επικοινωνίας κάθε ατόμου στο διαδίκτυο καθιέρωσε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ WI-FI για όλους τους φιλοξενούμενους του. Πάνω σε αυτό το πνεύμα καταβάλλει κάθε προσπάθεια και έχει εγκαταστήσει ένα σύγχρονο δίκτυο, για την κάλυψη κάθε σημείου του ξενοδοχείου, για τη μεγαλύτερη ικανοποίηση των αναγκών επικοινωνίας των φιλοξενουμένων μας.
Η ποιότητα των σημάτων Wi-Fi που θα έχετε εξαρτώνται από παράγοντες όπως η ποιότητα του σήματος που λαμβάνει το ξενοδοχείο από τον πάροχο του, καθώς είμαστε σε απομακρυσμένη περιοχή, οι παρεμβολές από άλλα τοπικά ασύρματα σήματα, η τοποθεσία της σουίτας σας, κλπ. Το Stefanos Village Hotel δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την τελική ποιότητα του σήματος που λαμβάνει κάθε φιλοξενούμενος.
Ζητείστε τον κωδικό Wi-Fi από τη ρεσεψιόν. Ο κωδικός αυτός ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλούμε ζητείστε τον νέο κωδικό.
ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ
Το Stefanos Village Hotel διαθέτει 26 θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των φιλοξενούμενων. Σε ορισμένες κατηγορίες σουιτών η θέση στάθμευσης περιλαμβάνεται στην τιμή του διαμερίσματος ενώ σε κάποιες άλλες είναι με έξτρα χρέωση, ανάλογα διαθεσιμότητας και η χρέωση γίνεται κατά το check in.
Σε περίπτωση εισόδου οχήματος εντός του ξενοδοχείου ισχύει ο Κ.Ο.Κ. της Ελλάδας και ο κανονισμός πάρκινγκ του ξενοδοχείου. Το Stefanos Village Hotel δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε όχημα, επιβάτη ή περιεχόμενο, κατά τη διάρκεια κίνησης ή στάθμευσης εντός της ιδιοκτησίας του ξενοδοχείου.
ΠΑΙΔΙΑ
Παιδιά ηλικίας 0-2 ετών είναι δωρεάν και δεν χρεώνονται. Προσμετρώνται όμως στην πληρότητα του διαμερίσματος. Παιδική κούνια διατίθεται κατόπιν σχετικού αιτήματος με επιπλέον χρέωση. Παιδιά άνω των 2 ετών χρεώνονται και προσμετρώνται στην πληρότητα κανονικά, όπως οι μεγάλοι.
ΑΛΚΟΟΛ
Τα αλκοολούχα ποτά προσφέρονται μόνο σε επισκέπτες ηλικίας άνω των 18 ετών.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ
Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα εντός των διαμερισμάτων και μέσα στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, σύμφωνα με την Νομοθεσία της Ελλάδας και της Ευρωπαικής ένωσης. Ναργιλές δεν επιτρέπεται εντός ξενοδοχείου ούτε σε εσωτερικούς ούτε σε εξωτερικούς χώρους.
Εαν διαπιστωθεί κάπνισμα εντός διαμερίσματος, θα υπάρξει επι πλέον χρέωση ισόποση τουλάχιστον με δύο διανυκτερεύσεις καθώς στο διαμέρισμα θα γίνει απολύμανση για τις οσμές και δεν θα διατεθεί σε άλλο πελάτη, για αντίστοιχο διάστημα.
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ
Εμείς στο Stefanos Village αγαπάμε και σεβόμαστε κάθε ζώο όμως η Πολιτική του ξενοδοχείου δεν παρέχει δυνατότητα φιλοξενίας κατοικίδιων. Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, εκτός από την περίπτωση κατοικίδιων συνοδείας για άτομα με ειδικές ανάγκες. Σε αυτή την περίπτωση, ο επισκέπτης πρέπει να προσκομίσει διαβατήριο του κατοικίδιου ζώου που να δηλώνει ότι έχουν χορηγηθεί όλα τα εμβόλια στο ζώο, καθώς και έγκυρο πιστοποιητικό εκπαίδευσης του κατοικίδιου συνοδείας με στοιχεία επικοινωνίας της εγκατάστασης στην οποία εκπαιδεύτηκε το κατοικίδιο.
Επίσης δεν επιτρέπεται η καθ οιονδήποτε τρόπο προσέλκυση και περιποίηση αδέσποτων γατών εντός ξενοδοχείου. Η φροντίδα μας και η αγάπη μπορεί να προσφερθεί σε ειδικό χώρο στην έξοδο του ξενοδοχείου.
ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ
Εάν διαπιστώσετε ότι έχετε αφήσει πίσω σας κάτι πολύτιμο για εσάς, στείλτε μας email απευθείας στο info@stefanosvillage.gr και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε το χαμένο σας αντικείμενο.
ΕΥΡΕΘΕΝΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Το Stefanos Village Hotel δεν είναι υπεύθυνο για οποιοδήποτε αντικείμενο αφήσει πίσω του ένας επισκέπτης. Ωστόσο, οποιοδήποτε αντικείμενο, με εξαίρεση τα ευπαθή, που αφήνονται πίσω από τους επισκέπτες μας και εντοπίζονται μετά την αναχώρησή τους από την υπηρεσία οροφοκομίας, θα συλλέγονται και θα φυλάσσονται σε ασφαλή τοποθεσία έως και δώδεκα (12) μήνες. Θα καταβληθεί εύλογη προσπάθεια για να ειδοποιηθεί ο επισκέπτης ότι βρέθηκε ένα αντικείμενο. Ευπαθή είδη, εσώρουχα και διάφορα είδη προσωπικής υγιεινής θα απορρίπτονται.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Θα χαρούμε να σας επιστρέψουμε τα χαμένα σας αντικείμενα. Η καλλίτερη και ασφαλέστερη μέθοδος επιστροφής, που έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στο παρελθόν, είναι να καλέσετε εσείς ένα Κούριερ της περιοχής σας και να του δώσετε εντολή να έρθει στο Stefanos Village και να παραλάβει το αντικείμενο σας με χρέωση δική σας κατά την παραλαβή του. Εμείς θα το έχουμε ετοιμάσει κατάλληλα εφ όσον μας έχετε ειδοποιήσει έγκαιρα, και θα του το παραδώσουμε. Μια απόδειξη θα σας στείλουμε για ενημέρωση σας. Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετική μέθοδο ενημερώστε μας κατάλληλα. Το Stefanos Village Hotel δεν ευθύνεται εάν οποιοδήποτε αντικείμενο χαθεί ή αποπροσανατολιστεί λανθασμένα ή υποστεί οιανδήποτε ζημιά κατά την αποστολή του.
ΑΖΗΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Τα απολεσθέντα ή ξεχασμένα αντικείμενα φυλάσσονται για δώδεκα (12) μήνες, ενώ προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τον επισκέπτη. Εάν τα στοιχεία επικοινωνίας είναι λανθασμένα και δεν είμαστε σε θέση να επικοινωνήσουμε μαζί του κατά τη διάρκεια της περιόδου φύλαξης, τότε με τη λήξη της περιόδου των 12 μηνών τα αζήτητα αντικείμενα, δίνονται σε τοπικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς ή απορρίπτονται ανάλογα με την κατάσταση του αντικειμένου
ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ
Σε πολλά ξενοδοχεία κατά την άφιξη απαιτείται προέγκριση της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας του πελάτη πριν από το check in, για να διασφαλιστεί ότι μπορεί να καλυφθεί το κόστος χρεώσεων οποιωνδήποτε υπηρεσιών στο ξενοδοχείο.
Στο Stefanos Village Hotel δεν θα σας δεσμεύσουμε κάποιο ποσό, χρειάζεται όμως να δοθούν τα στοιχεία της κάρτας του ατόμου που έκανε την κράτηση και η έγκρισή του για τη τυχόν χρέωση του ποσού που θα αντιστοιχεί στην επίσημη απόδειξη που θα εκδώσει το ξενοδοχείο προς τον πελάτη, για τυχόν ανεξόφλητο λογαριασμό ή για ζημιά που έχει κάνει, σε περίπτωση που αυτά διαπιστωθούν κατά ή μετά την αναχώρησή του.
Εάν όμως δεν επιθυμείτε να να δώσετε τα στοιχεία της κάρτας και την εξουσιοδότηση τότε θα πρέπει να γίνει προέγκριση σχετικού ποσού όπως παρακάτω :
Για διαμονή μέχρι τέσσερις μέρες ποσό 200 ευρώ
Για διαμονή πάνω από τέσσερις μέρες ποσό 400 ευρώ.
Τα ποσά αυτά θα αποδεσμεύονται άμεσα μετά τον έλεγχο κατά το check out.
ΕΙΔΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Τυχόν ειδικά αιτήματα πρέπει να σημειώνονται κατά την κράτηση. Επίσης και κατά ή μετά την άφιξη σας μπορείτε να υποβάλλεται ειδικά αιτήματα. Εμείς θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ικανοποιήσουμε αυτά τα ειδικά αιτήματα σας ανάλογα με τις δυνατότητες μας, τη διαθεσιμότητα και τις συνθήκες της χρονικής περιόδου της διαμονή σας.
6. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στόχος μας είναι παρέχουμε το σωστό περιβάλλον στους φιλοξενούμενους και τους εργαζομένους μας μέσα από δράσεις και ενέργειες που βοηθούν στην ενίσχυση και την προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης. Εκπαιδεύουμε τα μέλη της ομάδας μας να πράττουν με βάση ορθές περιβαλλοντικές πρακτικές σε όλες τις πτυχές δράσης, επανεξετάζοντας περιοδικά τις διαδικασίες και τους στόχους μας. Προτρέπουμε τους φιλοξενούμενούς μας να συνδράμουν σε αυτό με καλές και απλές πρακτικές, όπως με την εξοικονόμηση ενέργειας από τη σωστή χρήση του κλιματιστικού και των φώτων στα διαμερίσματα, με τον σωστό χειρισμό των απορριμμάτων, τον περιορισμό της ρύπανσης του διαμερίσματος καθώς και του περιβάλλοντος χώρου του ξενοδοχείου.
7. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΡΝΗΣΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ
Το Stefanos Village Hotel είναι ιδιόκτητη επιχείρηση και λειτουργεί με βάση τις Νομοθετικές του υποχρεώσεις και τις αρχές της παραδοσιακής φιλοξενίας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την υπηρεσία σε οποιονδήποτε για οποιονδήποτε λόγο που παραβιάζει τους νόμους του κράτους, βάσει της Ελληνικής Νομοθεσίας και των καλώς εννοούμενων σχέσεων μεταξύ οικοδεσπότη-φιλοξενούμενου.
Το Stefanos Village Hotel έχει πολιτική μηδενικής ανοχής. Βάσει αυτής θα αρνηθούμε να δεχτούμε τη διαμονή στο ξενοδοχείο μας ή την προσφορά υπηρεσίας, ή θα ζητήσουμε την αποχώρηση ατόμου χωρίς επιστροφή χρημάτων, που αρνείται να συμμορφωθεί με τα εύλογα πρότυπα και τις πολιτικές που καθορίζονται από την Ελληνική Νομοθεσία και τους ιδιοκτήτες για τη λειτουργία και τη διαχείριση του ξενοδοχείου με γνώμονα την ασφάλεια, τον σεβασμό και την ηρεμία των υπόλοιπων φιλοξενουμένων, των εργαζόμενων και της περιουσίας του ξενοδοχείου.
Ενδεικτικά, το Stefanos Village Hotel μπορεί να αρνηθεί την υπηρεσία ή θα απαιτήσει την αποχώρηση ατόμου/ων στις παρακάτω περιπτώσεις, εάν ο φιλοξενούμενος:
- Είναι ολοφάνερα ασθενής ή πάσχει από μεταδοτική νόσο που μπορεί να βλάψει τους υπόλοιπους φιλοξενούμενους.
- Δεν σέβεται και δεν τηρεί τον κανονισμό λειτουργίας και τις πολιτικές του ξενοδοχείου.
- Καταστρέφει ή απειλεί να βλάψει την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου ή τους επισκέπτες ή τους υπαλλήλους.
- Αρνείται την πληρωμή του κόστους διαμονής ή άλλων οικονομικών του υποχρεώσεων προς το ξενοδοχείο.
- Ενεργεί με τρόπο που διαταράσσει την ειρήνη των άλλων επισκεπτών.
- Παραβαίνει τα χρηστά ήθη και δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα ή προσβάλλει τους λοιπούς φιλοξενούμενους ή το προσωπικό του ξενοδοχείου.
- Βρίσκεται σε μέθη.
- Είναι ρυπαρός.
- Επιδιώκει να χρησιμοποιήσει το ξενοδοχείο για παράνομο σκοπό.
- Επιδιώκει να φέρει στο θέρετρο πυροβόλο όπλο ή εκρηκτικά ή επικίνδυνες και τοξικές ουσίες, που μπορεί να είναι επικίνδυνα για άλλους επισκέπτες ή τους υπαλλήλους.
- Προκαλεί ή επιτρέπει στα άτομα να υπερβαίνουν τη μέγιστη επιτρεπόμενη χωρητικότητα της σουίτας.
8. ΑΛΛΑΓΕΣ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Το Stefanos Village Hotel διατηρεί το δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ανακοίνωση, να προχωρήσει σε τροποποιήσεις ή ακυρώσεις ή προσθήκες σε αυτές τις πολιτικές του ξενοδοχείου ή στις ρυθμίσεις ή στο περιεχόμενο που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά την ιστοσελίδα μας για ενημερώσεις σχετικά με τις πολιτικές του ξενοδοχείου. Οποιαδήποτε τροποποίηση σε αυτές τις Πολιτικές που πραγματοποιείται πριν από την αναχώρησή σας θεωρείται μέρος της συμφωνίας κρατήσεών σας μαζί μας.
Οι Πολιτικές αυτές είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα μας και τα κύρια σημεία τους θα σας δοθούν σε έντυπη μορφή, από τη ρεσεψιόν, κατά το check in, στην άφιξη σας.
9. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΣΕΙΣ
Οποιαδήποτε διαμάχη, διαφορά ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με αυτές τις πολιτικές του ξενοδοχείου θα υπάγεται στη δικαιοδοσία των περισσότερων αρμόδιων δικαστηρίων του Ρεθύμνου.
10. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
α. Κανονισμός Λειτουργίας του Ξενοδοχείου
β. Κανονισμός Λειτουργίας των Κολυμβητικών Δεξαμενών του Ξενοδοχείου
γ. Κανονισμός Λειτουργίας των θερμαινόμενων SPA του Ξενοδοχείου
δ. Κανονισμός Λειτουργίας του Πάρκινγκ του Ξενοδοχείου
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΟΚΤ 2023