Stefanos Village exterior

Πολιτική Ξενοδοχείου

Το Stefanos Village είναι  ιδιωτική επιχείρηση που σχεδιάστηκε με κυρίαρχο συναίσθημα «τον άνθρωπο». Το ξενοδοχείο σέβεται και εφαρμόζει τους νόμους και τους κανόνες του κράτους και της ελεύθερης αγοράς σε ισορροπία με την πατροπαράδοτη φιλοξενία.

Στόχος μας στο Stefanos Village είναι να προσφέρουμε άριστη φιλοξενία, παρέχοντας τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες μας, ώστε να μετουσιωθεί η προσδοκία κάθε φιλοξενούμενου σε ανεπανάληπτη καλοκαιρινή εμπειρία.

Για την εύρυθμη λειτουργία του ξενοδοχείου και για να γνωρίζει ο φιλοξενούμενος το περιβάλλον της διαμονής του, σχεδιάσαμε κατάλληλα είδη Πολιτικών μέσα στο πλαίσιο των Νομοθετικών μας υποχρεώσεων και της καλώς εννοούμενης φιλοξενίας, που περιγράφουν τις αμοιβαίες υποχρεώσεις και τα δικαιώματα μεταξύ του φιλοξενούμενου και του ξενοδοχείου, για τη σύναψη αρμονικών σχέσεων.  

Οι πολιτικές αυτές είναι δημόσια αναρτημένες στην ιστοσελίδα μας και προσβάσιμες από το κοινό. Τα βασικότερα στοιχεία αυτών αναφράφονται στη registration form και σε σχετικό πίνακα στην υποδοχή του ξενοδοχείου και σε κάθε διαμέρισμα.

Οι πολιτικές που αναφέρονται στους φιλοξενούμενους είναι οι παρακάτω:

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Κυρίαρχη σκέψη στη φιλοσοφία του Stefanos Village Hotel είναι να του παράσχει την πατροπαράδοτη φιλοξενία της Κρήτης. Κάθε υποψήφιος πελάτης από τη στιγμή που θα επιβεβαιωθεί η κράτησή του στο Stefanos Village μετατρέπεται σε ξεχωριστό φιλοξενούμενο, που ανυπομονούμε να έρθει για να του προσφέρουμε εγκάρδια την φιλοξενία και τις υπηρεσίες μας. 

Η δυνατότητα να γίνει πραγματικότητα η προσδοκία του φιλοξενούμενου μας για ονειρικές διακοπές, μας στηρίζονται στον αμοιβαίο σεβασμό, κατανόηση και συνεργασία μεταξύ ξενοδοχείου-φιλοξενούμενου. Το ξενοδοχείο τηρεί όλες τις νομοθετικές υποχρεώσεις απέναντι στον πελάτη του. Ομοίως και ο πελάτης οφείλει να τηρεί τους κανόνες λειτουργίας και τις οδηγίες του ξενοδοχείου, να σέβεται το προσωπικό που τον εξυπηρετεί και να χρησιμοποιεί με προσοχή και σύνεση το υλικό και τα είδη του ξενοδοχείου. 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Η Πολιτική Ποιότητας της επιχείρησης εστιάζει στον Πελάτη, στον εργαζόμενο, στην παροχή Προϊόντων και Υπηρεσιών Ποιότητας, σε εγκαταστάσεις και Υποδομές Ποιότητας και στη Συνεχή Βελτίωσή τους, στην Άριστη Υγιεινή και την Ασφάλεια των προϊόντων, των πελατών και των εργαζομένων, και τέλος, στην Προστασία του Περιβάλλοντος.

Οι Υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η Εταιρεία έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις  ανάγκες, τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις των φιλοξενούμενων, τηρώντας σε κάθε περίπτωση τους κανόνες της επιχειρηματικότητας, των δυνατοτήτων της επιχείρησης και των απαιτήσεων της Νομοθεσίας.

Όλα τα στελέχη της Εταιρείας γνωρίζουν και εφαρμόζουν αυτή την Πολιτική Ποιότητας, κάνοντας παράλληλα συνεχή προσπάθεια για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πελάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Κάθε κράτηση θεωρείται έγκυρη και είναι εγγυημένη από το ξενοδοχείο, εφόσον έχει εξοφληθεί  σύμφωνα με την πολιτική πληρωμών που ορίζει η κατηγορία της κράτησης που έχει επιλέξει ο πελάτης και εφόσον έχει αποσταλθεί επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο.

Οι κρατήσεις αφορούν κατηγορία διαμερίσματος και όχι συγκεκριμένο διαμέρισμα, πλην της κατηγορίας Cretan Houses όπου η κράτηση γίνεται για συγκεκριμένη κατοικία. Αιτήματα ή επιθυμίες πελατών για συγκεκριμένα διαμερίσματα λαμβάνονται υπόψη για την ικανοποίησή τους, εάν αυτό είναι δυνατόν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και το πλάνο κρατήσεων κατά τον χρόνο άφιξης του πελάτη. Δείτε περισσότερα εδώ.

Οι φωτογραφίες που είναι αναρτημένες στο photo-gallery της ιστοσελίδας είναι ενδεικτικές της κατηγορίας του διαμερίσματος και δεν περιλαμβάνουν όλα τα διαμερίσματα της κάθε κατηγορίας.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Το ξενοδοχείο δεσμεύεται και εγγυάται ότι θα έχει ελεύθερο και θα θέσει στη διάθεση του πελάτη, κατά το check in την ημέρα που έχει συμφωνηθεί για την κράτηση, το διαμέρισμα της κατηγορίας που επέλεξε ο πελάτης, όπως ο Νόμος και τα καλά ήθη της φιλοξενίας επιβάλλουν. Το ξενοδοχείο μπορεί να διαθέσει διαμέρισμα ανώτερης και ακριβότερης κατηγορίας στον πελάτη, χωρίς επιπλέον χρέωση και χωρίς ο πελάτης να έχει αξιώσεις για τη μη ικανοποίησή του.

Σε περίπτωση αδυναμίας διαθέσεως του διαμερίσματος που έκλεισε ο πελάτης ή ανώτερης κατηγορίας, η Εταιρεία δεσμεύεται να αποζημιώσει και να ικανοποιήσει τον πελάτη όπως η Νομοθεσία της Ελλάδας ορίζει.

Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που δεν ευθύνεται η Εταιρεία, όπως φυσικές καταστροφές (πλημμύρες, πυρκαγιές κλπ.) ή τρομοκρατικές ενέργειες, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και ο πελάτης δεν μπορεί να αξιώσει καμία απαίτηση από το ξενοδοχείο.  

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Το ξενοδοχείο δεσμεύεται να τηρεί όλες τις νόμιμες υποχρεώσεις του απέναντι στους πελάτες του και, επιπλέον, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια στο πλαίσιο της παραδοσιακής φιλοξενίας για να ικανοποιήσει τους επισκέπτες του και να ζήσει το όνειρό τους στο Stefanos Village.
Ομοίως, ο επισκέπτης πρέπει να συμμορφώνεται με τους κανόνες λειτουργίας

και τις οδηγίες του ξενοδοχείου, να χρησιμοποιεί τα υλικά και τα αντικείμενα του ξενοδοχείου με προσοχή και σύνεση και να σέβεται το προσωπικό που τον εξυπηρετεί και να αποδέχεται τις ακόλουθες πολιτικές:

ΑΠΟΔΟΧΉ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟΥ

Για να μας βοηθήσετε να σας προσφέρουμε αυτή την εμπειρία, σας ζητάμε με σεβασμό να τηρείτε τις πολιτικές και τις οδηγίες λειτουργίας του ξενοδοχείου, τις οποίες έχουμε αναπτύξει και δημοσιεύσει σε αυτόν τον ιστότοπο, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή σας.

Αυτές οι πολιτικές του ξενοδοχείου αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της συμφωνίας κράτησής σας. Ως πελάτης και φιλοξενούμενος του ξενοδοχείου μας, αρχικά κάνοντας κράτηση και στη συνέχεια κατά το check-in, υπογράφοντας το έντυπο εγγραφής, συμφωνείτε και αποδέχεστε να συμμορφώνεστε με ΟΛΕΣ τις πολιτικές και τους κανονισμούς λειτουργίας και να αποδέχεστε ΟΛΟΥΣ τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες μας. Δείτε περισσότερα εδώ.